• وبلاگ : زرقان
  • يادداشت : زرقان ما هنوز همان معدن زر است
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هدهد 
    هوالجميل
    خدمت دوستان عزيزم در نشريه افسانه زرقان
    ومحضرمبارك دوستان و همشهريان گرامي و گرانقدر: آقايان حميد رضا اسلمي ، محمد علي معدلي ، اردشير بهمني ، ميثم مسگرپور
    و تمام عزيزاني كه اين نامه را خواهند خواند
    با عرض سلام و تحيات
    احتراماً همانگونه كه مستحضريد وبلاگي با نام مقدس شهداي زرقان با آدرس www.14-shahadat.blogfa.com توسط دوست وهمشهري گرامي ما جناب آقاي حاج شيخ محسن زماني در قم راه اندازي شده كه واقعا قابل تقدير و ستايش است اما از آنجا كه در اين كار همه بايد مشاركت داشته باشند، حقير پيشنهادي دارم كه اميد است شما عزيزان كه با كاربران بسياري سر و كار داريد و عاشق زرقان و شهداي گمنام و والامقام هستيد آن را به هر طريق كه صلاح ميدانيد مطرح و پيگيري نمائيد.
    پيشنهاد حقير (كه البته براي شهرهاي ديگر هم قابل تعميم است) اين است كه هر كدام از جوانان عاشق و پرشور زرقاني كه به كامپيوتر و اينترنت دسترسي دارند يك وبلاگ بنام يكي از شهداي شهر و روستاهاي زرقان بسازند وآن را به وبلاگ حاج شيخ محسن لينك دهند تا ايشان هم با فراغ بال بيشتري بتوانند آنها را در يك سايت بگنجانند و سازماندهي و مديريت كنند. چنانچه مي دانيد وقتي كه يك وبلاگ يا سايت، عكسهاي زيادي داشته باشد دير، باز ميشود و مشكلاتي ايجاد ميكند اما اگر زندگي نامه و آثار و عكس هاي هر كدام از شهداي عزيز، جدا گانه در يك وبلاگ باشد به راحتي قابل باز شدن واستفاده است. درضمن نبايد همه كارها را روي دوش آقاي زماني بيندازيم اگرچه ايشان با سعه صدر و پشتكار انقلابي اين كار و مسئوليت عظيم را به سر منزل مقصود خواهند رساند.
    دوستاني كه مايلند همكاري داشته باشند مي توانند با راهنمايي شما عزيزان و تماس با ايميل شيخ محسن mohszam@yahoo.com نام شهيد پيشنهادي خود را اعلام كنند (يا نام شهيد را از ايشان دريافت نمايند) تا كار موازي صورت نگيرد (كه البته اگر هم بگيرد عيبي ندارد) ولي هدف اين است كه هر كدام از شهداي عزيز ما حداقل يك وبلاگ داشته باشند.
    جوانان گرامي و با غيرت ما ميدانند كه شهدا بر گردن تمام ما حق دارند و هركدام از ما نيز بايد در حد خود آنها را بشناسيم و بشناسانيم . آن عزيزان وارسته و به خدا پيوسته به ما نياز ندارند ولي ما هميشه براي امور دنيا و آخرت خود به عنايت و هدايت و شفاعت آنها كه شاهد و ناظر ما هستند نيازمنديم و لذا هر كدام از ما ميتوانيم بصورت انفرادي يا گروهي با يكي از شهدا (بطور اخص) و تمام شهدا (بطور اعم) طرح دوستي بريزيم و اين رفاقت آسماني را تا محشر ادامه دهيم و در گرفتاريهاي دنيوي كه كم هم نيستند از روح بلند و ملكوتي شهدا كه به درياي احسان و كرامت و شفاعت سالار شهيدان حضرت اباعبدالله (ع) وصل هستند استمداد و ياري بجوئيم. و چه زيباست در ميان اينهمه رفيق و نارفيق، كسي بتواند با يكي از شهدا و يا تمام آنها دوست بشود و دوستان خود را نيز به بزم رفاقت با صفاي شهدا ببرد تا مشمول آيات شريفه 69 و 70 سوره مباركه نساء بشود، و حسن اولئك رفيقا.
    حقير اطمينان دارم كه تك تك زرقانيهاي غيور به وبلاگ شهداي زرقان عشق مي ورزند و هركدام از جوانان ما (قربة الي الله) وبلاگي را در مورد يكي از شهدا ذخيره معنوي دنيا و آخرت خود خواهند كرد. گلزار شهداي ما قطعه اي از كربلاست پس هر كه دارد هوس كرب و بلا بسم ا...
    والسلام - خاك پاي خانواده هاي معظم شهدا و ارادتمند تمام زرقانيها و شما دوستان ارجمند
    محمد حسين صادقي
    قم - فروردين 85

    هوالجميل

    دوست و همشهري گرامي

    حاج شيخ هاشم نعمت الهي

    با سلام و عرض ادب

    از اينكه يادي از حقير كرده اي صميمانه سپاسگزارم

    ولي ايكاش آن چند جمله را قلم مي گرفتي

    به هر حال من هميشه به ياد همشهريان عزيزم بوده ام و هيچگاه لطف و محبت و غيرت و صفاي آنها را فراموش نخواهم كرد

    مجددا از حضرتعالي بخاطر آنهمه لطف (كه لايقش نيستم ) ممنونم

    اميد است هميشه در پناه امام زمان (عج) سربلند و پيروز و سلامت باشيد .

    ارادتمند هميشگي زرقانيها

    محمد حسين صادقي

    سلام

    همه ايران سراي من است

    براتون آرزوي موفقيت و كامراني مي كنم

    از اينكه به من سر زدي ممنون...

    + ميثم 
    چشم
    به ما يه سر بزني پشيمون نمي شي......